Net wasmachine gestart, maar ben nog een boel vergeten, deur kan pas open als ie klaar is hé?

Toegevoegd na 7 uur:
Nadat het water al vol liep vond ik het het risico al niet meer waard, maar bedankt voor de antwoorden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
66.9K

Het beste antwoord

Ligt er aan of er al veel water in zit. Ik heb dat ook wel eens, en als er nog geen water in zit of heel weinig, gooi ik de hele stroom eraf. Doe hem dan open en start hem opnieuw. Het zal wel niet echt goed zijn maar het werkt wel bij mijn machine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja! En om een waterballet te voorkomen is dat maar goed óók...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er teveel water in zit wel, maar wat bij ons vaak werkt is een tijdje de knop van de deur indrukken.

Dan stopt hij met water geven en laat het water eruit lopen, dan kan hij wel open.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er ook aan wat voor wasmachine je hebt. Als je een bovenlader hebt is het geen probleem. Bij een voorlader gaat het meestal niet omdat er natuurlijk al water in zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de machine uit zet, gaat na enkele minuten het automatische deurslot open. Dan kun je de vergeetwas er alsnog bij doen. Als het water al boven het deurtje staat, klotst dat er wel uit als je de deur open doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou het programma even kunnen switchen naar centrifugeren of spoelen. aangezien het deurslot erop zit gaat hij dan sneller open dan als je het programma af laat draaien. Al bij al.. welke manier je het ook doet. je zult water etc. extra moeten gebruiken.
wat ik zelf meestal doe is even alles nalopen en met de vergeten was een nieuwe was draaien. zo was ik dan ook vaak dingen die vaak nergens bij kunnen (niet qua kleur maar qua grootte) of die normaal vaak overgeslagen worden.