Hoe kan je een superdunne luxaflex schoonmaken (aluminium met piepkleine gaatjes) ? Hij kan er niet af en elke aanraking veroorzaakt deukjes ?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

ik weet niet hoe groot deze is maar ik haalde ze altijd los en deed ze onder de douche.

overigens is dit precies de reden waarom ik van die ondingen ben afgestapt. het schoonmaken ervan.

deed het ook wel eens met een sopje en wegwerpwashandje. passen over de hand (die krengen zijn nog scherp ook!) en ze zijn niet te dik zodat je overal bij kan komen.

erg arbeidsintensief, maar ja, je moet wat he?

succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hey tof man die min!!! mag ik ook weten waarom of is dat net zo duister als een kamer zonder licht EN met gesloten luxaflex??? is het omdat ie er niet af kan? wat erop kan, kan er ook af!
en die deukjes... daar heb je dus de douchekop voor.
flyingcrow
12 jaar geleden
Snap ik nou niet,zo n min ,van mij dus een compensatieplus.Er mankeert toch niks aan het antwoord?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk, dat vind ik nu (luxa)flex van je flyingcrow :) dank je!

Andere antwoorden (6)

Dit klinkt een beetje als een goedkope gebruik-gooiweg luxaflex maar je kan proberen te zachtjes te blazen of met een plantenspuit heel licht water er over te sprenkelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou er juist geen water over sprenkelen. Dat droogt lelijk op (kalk), bovendien gaat het stof dan juist extra vast zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of juist hele dure designluxaflex.....dat is ook vaak ongebruiksvriendelijk ;-)
Met een plumeau.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
simpel eigenlijk ;-)
plumeau, dan glassex erover spuiten.
Met een grote watten er langs gaan om glassex te verwijderen. Wel een karwei, misschien beter om ze tzt te vervangen door luxaflex (is oorspronkelijk een merknaam) welke je er wel af kan halen. En dan een waar de luxaflex vzv een spec. laagje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de stofzuiger met speciaal mondstuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst stofzuiger daarna glassex met doekje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een swiffer duster