Hoe kan je een superdunne luxaflex schoonmaken (aluminium met piepkleine gaatjes) ? Hij kan er niet af en elke aanraking veroorzaakt deukjes ?!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ik weet niet hoe groot deze is maar ik haalde ze altijd los en deed ze onder de douche. overigens is dit precies de reden waarom ik van die ondingen ben afgestapt. het schoonmaken ervan. deed het ook wel eens met een sopje en wegwerpwashandje. passen over de hand (die krengen zijn nog scherp ook!) en ze zijn niet te dik zodat je overal bij kan komen. erg arbeidsintensief, maar ja, je moet wat he? succes!

Dit klinkt een beetje als een goedkope gebruik-gooiweg luxaflex maar je kan proberen te zachtjes te blazen of met een plantenspuit heel licht water er over te sprenkelen.

Met een plumeau.

plumeau, dan glassex erover spuiten. Met een grote watten er langs gaan om glassex te verwijderen. Wel een karwei, misschien beter om ze tzt te vervangen door luxaflex (is oorspronkelijk een merknaam) welke je er wel af kan halen. En dan een waar de luxaflex vzv een spec. laagje.

Met de stofzuiger met speciaal mondstuk!

Eerst stofzuiger daarna glassex met doekje

Met een swiffer duster

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100