Met HG bekledingreiniger:
http://nl.hg.eu/fast-shop/index/productId/105/HG_bekleding_reiniger
bamibal
12 jaar geleden
Wat je nodig hebt is:spons, ossengalzeep,microvezeldoekje,azijn en een haardroger.
Bevochtig de kring (vlek) met een spons en wat ossengalzeep.
Laat het een tijdje inwerken en dop er dan met een microvezeldoekje lauw water met azijn op.
Let op, niet wrijven en zorg dat je altijd van buiten naar binnen werkt. Drogen kan met een haardroger.
Ossengalzeep verkrijgbaar bij kruidvat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kring met soda (geen vloeibare) inwrijven,en na ongeveer een uurtje opzuigen. Als de kring niet of niet helemaal weg is nog eens herhalen. Soda is hier ideaal voor,probeer het ook maar eens op je matras,waar vaker transpiratievlekken op zitten,ze verdwijnen als sneeuw voor de zon.