Hoe krijg je je schooltas zo snel mogelijk weer een beetje fris nadat je erachter bent gekomen dat er 2 maanden lang brood in lag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stop er een blikje fristi in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Washmachine 30graden kortse was ;)

Antwoorden (7)

Stop er iets iets wat lekker ruikt, een zak snoep ofzo en hou deze een beetje open
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wasmachine daarna droger!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Dat kan je niet weten omdat de vraagsteller niet vermeld heeft van welk materiaal de tas gemaakt is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet élke schooltas mag in de wasmachine en droger.
Doe er maar en geurbuiltje in van de Robijn.
12 jaar geleden
Dat ligt er maar aan van wat voor materiaal die tas is.

Kan en mij hij uitgewassen worden?

Of binnenstebuiten keren en met een sopje en een afwasborsteltje behandelen.
En dan een nacht buiten laten uitwaaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je schooltas niet in de wasmachine kan, kan je hem uitwassen met azijnwater, om de schimmelgeur weg te krijgen.
Je kan er ook natriumbicarbonaat in strooien, een nachtje laten staan en dan stofzuigen. Dan is de geur ook weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uitspoelen in een emmer met zeep na keuze, de wasmachine als het mogelijk is, is de beste oplossing, hierna tea tree olie op een zakdoekje druppelen en in de tas leggen, een nachtje ofzo en daarna luchten. Tea tree is schimmeldodend en maar ruikt sterk, dus wel luchten na de tijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt er een bakje soda in zetten. Dit neemt de vieze luchtjes op. Of gedroogde lavendel.
Als de tas wasbaar is zou ik hem gewoon uitwassen, of met de hand wassen en dan goed laten drogen.