hoe krijg ik wietgeur uit een kamer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
48.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door t niet te roken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een nietroker ruikt het altijd denk ik, helemaal we raakt het nooit denk ik.

Het beste antwoord

Gewoon alle ramen en deuren open en lekker laten doorluchten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Door te ontluchten en een geurtje te spuiten, of iets koken wat veel geur geeft, voorbeeld broccoli
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tijd is hier de bepalende factor. In het begin denk je dat-ie nooit verdwijnt, maar dan ineens, onverwacht is die toch verdwenen. Het duurt wel zo'n week of vier...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een uur of 4 bedoel je? Rooklucht blijf je wel ruiken maar de weed ruik je na 4 uur goed luchten echt niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, de lucht van blowen (dus wiet + tabak) blijft wel wat langer aanwezig!
zet allereerst alles lekker open, liefst tegen elkaar, zodat je lekker door kan wapperen.
kook verder een pannetje water, giet daar een flinke scheut azijn bij, en zet die in je kamer.
Rieneke1
12 jaar geleden
izmo
Het zal helpen als je de gordijnen en je beddengoed wast. Daarbij kun je wierook branden, hoewel dat meestal een teken is dat er geblowd is. De geur van een waterpijp maskeert de geur ook.

(sorry, dit stond ook bij 'Reactie', verkeerd geklikt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle deuren en ramen open zetten zodat het lekker door lucht en alles even goed schoon maken met een een goeie en lekker geur zeep
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door er een paar shagjes of sigaretten achteraan te roken. De rook neutraliseert de wietgeur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kaars opsteken, ramen open, wierrook branden. Er is trouwens cannabis wierrook, wist je dat? je kunt het vinden in new age winkels en indonesische toko's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de rook uitblaast, doe dit dan naar buiten, of door een vochtig doekje. Zoals bijv. vochtig toiletpapier of natte doekjes voor babybilletjes. Ik zelf vind de doekjes van eurohopper (albert h.) erg lekker ruiken (oranje verpakking) zijn niet te dik, maar wel stevig. Ik heb zelf wel eens zitten roken op een kamer, en dan blies ik daar doorheen. Als ik dat niet deed, dan klaagden ze, maar met die doekjes klaagden ze niet. En raam open. Maar dan moet er geen raam elders open staan, want dan gaat de geur door het luchten/tochten zich verspreiden door het huis. Zorg er ook voor dat je iets onder bij de deur legt, bijv een handdoek, zodat de rook daar niet onder door kan komen.

Toegevoegd na 57 seconden:
En, zoals anderen al zeggen, wierrook of geurkaarsjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simpelste oplossing: Deo spuiten! Beetje opvallend, maar je ruikt daarna niks meer van de wietgeur. Als de deogeur is verdwenen is die van de wiet dat ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lampe berge is een hele goede oplossing, de beste eigenlijk tegen geurtjes, maar is wel een dure inverstering.
Het is echt heel raar, maar echt waar, na 5 minuutjes zijn echt alle geurtjes weg! Zelfs gebakken uitjeslucht is na 5 minuten weg uit de keuken!

Een anders tijdens het roken al wierook branden....de india geuren van "de moeders geuren" is een aanrader, ruikt lekker sterk!