Op 30 graden en liefst zelfs nog lagere temperatuur.

Iets te warm, en de kans is groot dat de hoes daarna niet meer past.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat het niet ergens vermeld of zit er geen label aan?
Aan de binnenkant van elke hoes die op je bank zit, zit als het goed is een label met wasvoorschrift.
Het licht ook aan de kleur hoes. Maar ik zou het niet hoger dan 30 graden wassen anders zou je idd de kans hebben dat die niet meer op de bank passen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kort wasprogramma, op 30 graden en niet in de droogkast.
Zijn het zetelhoezen met elastiek (heb er zelf ooit gehad uit Aldi) is het geen probleem om ze in de droogkast te steken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op 30 graden of iets lager
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op 30 graden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel voorzichtig mee zijn, grote kans op krimpen