Ik heb donker eiken stoelen in de keuken. Ze worden nogal vies. Dit is niet meer schoon te krijgen met meubelspray en stofdoek!! Wat nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Probeer eens de meubels met een doek met ammoniak schoon te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eikenhouten meubelen worden weer als nieuw als u ze behandelt met warm bier(niet laten koken)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met st Marc, verkrijgbaar bij de bouwmarkt, krijg je heel veel schoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eiken meubels worden weer schoon met een mengsel van 1 liter bier en 1 theelepel distelolie.