Zijn er ook losse sponzen te koop voor de Sorbo 'dweil'?

Eigenlijk is het geen dweil maar een steel met een uitwringmechanisme waarbij de spons met een soort klittenband onderaan de steel zit en die dubbel gaat wanneer je hem uitwringt.

Zij hiervan ook losse sponzen te koop?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als de Sorbo hier al aparte los verkrijgbare sponzen voor zou hebben. Dan zijn deze sponzen duurder dan het hele setje bij elkaar...

Maar waarom niet voor een ander systeem kiezen? De microvezel vlakmop van Vileda neemt namelijk veel meer vocht en vuil op dan welke spons dan ook. En het maakt beter schoon...

Wel iets duurder, maar kwalitatief veel beter...