Hoe haal je het beste de plakkerige resten van plakhaakjes weg?

Ik heb ze van de badkamertegels gehaald, en als het licht erop schijnt zie je nog zo'n doffe plek zitten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Die haal je er makkelijk af met aceton of nagellakremover (bij dikke stukken even een glaskrabbertje gebruiken).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Met lampenolie haal je eenvoudig lijmresten van gladde oppervlakte af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik wel eens pindakaas, als je dat er op smeert en even een uurtje laat zitten dan kun je het met een doekje zo wegvegen. sopje klaar.

Toegevoegd na 36 seconden:
de olie in de pindakaas lost de lijm op, vandaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met stickeroplosser. Daar zit isopropylalcohol in. Te koop bij de drogist.
Amadea
12 jaar geleden
Met de plakkant van een zeer sterke tape zoals duct -tape.Hiermee kan je ook restjes weg halen van stikkers op een computer zonder iets te beschadigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een flesje petroleum-ether en doe wat op een doekje/stukje keukenrol, even wrijven en klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad een beetje lampolie op een keuken papiertje, even wrijven en de lijm en de doffe plek zijn weg. Bovendien stikt het ook niet zoals aceton of stickeroplosser. Tevens is het goedkoop!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pindakaas! Smeer de lijmvlek vol met pindakaas, laat een nachtje zitten en de lijm valt als een velletje van de tegel.
Milieuvriendelijker en makkelijker kan haast niet.
Dit doe ik ook met alle stickers die niet makkelijk loslaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik stickeroplosser van HG of een beetje aceton