Hoe lucht uit caravan verwijderen van ontdooide frikandellen die in vriezer lagen waarbij koelkast openstond en niet aan?

frikandellen waren reeds een vieze bruine drap, dat uit het koelkastje was gelopen. Gelukkig maar 3 weken heeft caravan op stalling gestaan, maar binnen deze 3 weken is de lucht in caravan echt verschrikkelijk. Koelkast is gelukkig niet de koelkast van de caravan maar een extra koelkastje dat los in caravan was neergezet.
heeft iemand de gouden tip?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Schaaltjes koffie, gewoon gemalen koffie. En zodra ze vochtig zijn vervangen. Zo "maskeerden" wij in het ziekenhuis bepaalde vieze luchtjes.

Toegevoegd na 2 minuten:
O ja en een grondige sopbeurt natuurlijk, gordijnen uitwassen, kussen/matrassen eruit en ergens anders laten luchten. Alles wat eruit kan eruit halen, en ergens anders laten luchten. Anders blijft de lucht hangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koelkastje eruit en flink luchten of wat wierook branden met de deur dicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zijn verschillende middelen voor te krijgen. Kijk eens bij de bouwmarkt. Let wel op dat je iets kiest dat de stank absorbeert. Daar heb je meer aan dan een andere lucht er overheen doen.
De koffie die hierboven is genoemd zuigt de stank als het ware uit de lucht en is daarom geschikter dan wierook dat alleen een andere lucht er tegenin brengt. Dan ruik je alleen l wat het sterkste geurt.