Een wasmiddel voor witte was bevat ingrediënte. die de kleren, die door normaal gebruik iets vergelen, weer witter maakt.

Gebruik je dat voor gekleurde was, dan zulen je kleren veel sneller vaal worden. Een wasmiddel voor gekleurde was bevat dan ook juist ingrediënten die de kleur zo min mogelijk aantasten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

wit wasmiddel zit bleekmiddel in en in color niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Color is voor kleuren, wit voor de witte was!