Hoe kan je shirts die je op 40 moet wassen toch weer helemaal oksel fris krijgen?

Als je shirts hebt die strak om je arm zitten, vind ik ze niet altijd super fris na het wassen. Is er een middeltje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Gewoon op 40 graden wassen met wasmiddel. Er zijn wasmiddelen met een fris geurtje. Moet goed zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens een scheut schoonmaakazijn in het wasverzachterbakje, dit neutraliseert geurtjes. En je kleding gaat er niet van naar azijn ruiken hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
officieel mag je ze niet op 60 grade wassen maar als je ze echt niet goed schoon krijgt toch maar eens doen je zult zien dat het gewoon kan. en de bacterieen zijn dan ook meteen gedood. als je allegisch bent voor stofmijt moet je alles op 60 graden wassen en dat gaat met de meeste kleding prima ook al staat er op de labels dat het op 40 graden moet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb namelijk witte was erin gestopt en perongeluk op 60 graden gezet.. Gaat het denk je krimpen? of kan het gewoon?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee hoor het krimpt meestal niet. wel als het nieuw is dan krimpt het een beetje.
Op lichte truitjes smeer ik meestal een beetje sunlight zeep onder de oksels voor ze in de wasmand gaan. gewoon in de wasmachine en dan is het bij mij wel weer oksel fris.

C1000 heeft trouwens wasmiddel speciaal voor sportkleding, ik weet niet of dit meer voor grasvlekken bedoeld is, maar het zou best goed kunnen dat het ook gericht is op zweetgeur.....Je zou het wellicht eens kunnen proberen.