Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik de armleuningen en zijkanten van deze stoelen weer mooi schoon?

Ik heb geen stoomreiniger en laten reinigen is mij te duur.
De kussens kunnen er afgeritst worden en kunnen in de wasmachine. De stof is van katoen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij het kruidvat kun je tapijtreiniger kopen,dit is ook geschikt voor je stoffen bank.
Het is een spuitbus die je op je bank moet spuiten,even in laten werken en dan met een schone droge doek het vuil eraf halen,maar dat staat allemaal op de bus hoe je het moet doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was de makkelijkste oplossing

Andere antwoorden (5)

Dan zou ik de kussens eraf ritsen en in de wasmachine doen.

Toegevoegd na 53 seconden:
En wat niet in de machine kan met een sopje goed afpoetsen desnoods met een scheutje wasmiddel voor witte was erin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kun je uitstekend een tapijt/meubelreiniger voor huren bij de drogist. Werkt fantastisch. Maar als het effe kan wel buiten doen, want het wordt een kletsnatte kliederzooi. Maar daarna zijn ze dan ook als nieuw.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles wat in de wasmachine kan, gewoon doen... Voor de zekerheid niet te heet wassen en niet in de droger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kussens zou ik in wasmashine doen ik neem aan dat de armleuningen vast zitten aan de stoel (dus geen hoes) die kun je goed schoonmaken door wasmiddel in een emmer met water goed op te kloppen en san met het schuim de armleuningwn schoon te maken gaat perfekt succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je de kussens in de wasautomaat doet,moet je die weer vochtig om de kussens doen om krimpen te voorkomen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding