vuile gordijnen (kunnen niet in de wasmachine)hoe krijg ik die schoon

ik heb een lekkage gehad in de serre daardoor zijn mijn gordijnen door regenwater ernstig vervuild, heb al geprobeerd met een stoomreiniger, weet iemand raad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (5)

Breng ze naar de stomerij!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Biotex in de badkuip of teil
12 jaar geleden
Ik heb mijn gordijnen naar een stomerij gebracht. Zagen er daarna picco bello uit. Zo mooi krijg ik ze zelf niet:-) Ik zou even kijken welke de goedkoopste is en ze daar naar toe brengen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het niet werk met een eigen stoomreiniger en de gordijnen kunnen niet in de wasmachine zou ik na de stomerij gaan. Bij een stomerij is de apparatuur veel groter en krachtiger dat een eigen stoomreiniger.
ook krijg je, je gordijnen vaak netjes gestreken terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de lekkage aan de verzekering is door gegeven dan kan je via je verzekering de gordijnen door een specialist laten reinigen. De verzekering regelt dit dan voor jou.
En kunnen ze echt niet in de wasmachine? Ga dan zeker niet lopen prutsen en breng ze naar de stomerij, maar ik zou toch eerst even bellen met de verzekering.