Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

gebruik as van sigaretten, of as vanuit de openhaard, doe dit op een vochtig schuursponsje (niet de harde kant) en wrijf dit in rondjes over de vlekken. Verdwijnt als sneeuw voor de zon. (tip gekregen van schoorsteenveger)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Met een heet sopje en een schuursponsje.

Als een gewoon simpel sopje niet voldoende is,
dan een bus ovenreiniger kopen en de boel daarmee inspuiten.
Of een andere sterke vetoplosser.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het raampje bedoelt, met glasreiniger spray. Of met een brillendoekje (heb ik 2 dagen geleden gedaan en ging prima, maar de raam was niet zo erg vies).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan hoe vies het is, is het echt aangebakken, zou ik het zeker met een vetoplossser inspuiten en plus-minus 10 in laten trekken, anders gewoon zoals elk ander soort glas gereinigd wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met mr muscle ovenreiniger spuitbus dit is zeer goed ik gebruik het altijd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DIT MOET JE AANSCHAFFEN! De overnreiniger van Prowin. Werkt echt ongelooflijk. Krijgt zelfs de vlekken weg die je er met een sopje, schuurspons, dure poetsmiddeltjes niet vanaf krijgt. Helaas kan je het niet in de winkel kopen, maar wil je het een keer proberen, neem dan maar contact met me op voor verkoopadressen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een iets vochtig gemaakt Brillo zeepsponsje krijg je aangekoekt vet er heel goed en makkelijk af, goed naspoelen en met glassex en keukenpapier weer glanzend wrijven.
(Lees meer...)
amc
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding