Hoe kan je het beste een inductiekookplaat reinigen? En welke middelen mag je vooral NIET gebruiken?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Zie de link
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

water en zeepsop zou je WEL kunnen gebruiken en wat niet das een te lange waslijst
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
inductiekookplaatreiniger.

Water kan in ieder geval geen kwaad. Verder heb je van die middelen speciaal voor fornuis, moet je daar even op kijken of het veilig is voor inductie.

Als het toch mis gaat kunt je altijd de fabrikant aanklagen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik gebruik altijd JIF of hoe dat tegenwoordig heet.
Elk ander zeer licht schurend middel is ook goed.
De officiele kookplaatreinigers zijn niets anders behalve veel duurder