Ja dat kan prima met textielverf van de drogist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mits er een print op zit, dan is het geen goed idee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
GEEN print bedoelde ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen een het NY logo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kunststoffen zullen geen verf opnemen.
De meeste logo's worden geborduurd met kunststof garens.
als het een new era is kun je beter naar de dichtsbijzijnde foot locker of andere store waar je ze kunt kopen want dan kunnen ze hem of weer herstellen of je krijgt een nieuwe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou niet aan verven beginnen, dat kost redelijk geld, geeft een hoop rotzooi en waarschijnlijk een bedroevend resultaat met risico van eenzwart hoofd bij eerste keren dragen en zweten. Beter een nieuwe kopen of misschien staat het juist wel stoer zo'n wat verkleurde pet. En anders als je echt wil kan je met een zwarte spuitbus (geen waterbasis) de buitenkant mogelijk wat spuiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is echt onzin en laat zien dat je nog nooit textiel geverfd hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat er hier gewone verf bedoeld wordt en dan is het eigenlijk best een logisch antwoord. Dat van de spuitbus is idd niet handig, maar de tip van een nieuwe kopen is toch geen onzin?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een spuitbus kan je ook de stoffen hoedenplank bijwerken als hij verkleurd is, het werkt. Dit soort verf geeft nagenoeg niet af en je kan afplakken wat je niet wilt spuiten (een label-embleem ofzo). Bij textiel verven lukt dat bij mijn weten niet en geeft bij mijn weten in het begin ook vaak nog wat af wat niet fijn is op je hoofd. Maar het is lang geleden dat ik textiel verven gebruikt heb dus kan verbeterd zijn of verf afhankelijk.
Wat ik regelmatig doe is zwarte textielverf kopen van Dylon,
te koop bij o.a. Kruidvat.

De textielverf-soorten voor in de wasautomaat zijn ideaal voor het verven van grotere textielstukken.
Ik doe dan alles wat zwart is, een lange broek, t-shirts etc. in de wasmachine en verf het allemaal weer lekker fris zwart.
http://www.dylon.nl/products/verven/textielverf-voor-wasmachine/velvet-black.html

Dat is een idee, als je pet in de wasmachine kan.

Je kunt ook een tinnetje warmwaterverf kopen.
Gebruik 1 tin verf en 30 gram zout voor elke 250 gram stof.
Gebruiksaanwijzing zit er bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ooit gehoord, maar kan niet onderbouwen of het werkt, maar dat je de stof van een hoed
(daar was de tip toen ik het hoorde voor bedoeld)
Iets wat ruwig is, je het met het fijnste schuurpapier dat er is kunt schuren, heel lichtjes. Dat zou zijn omdat stof uit kleine haartjes bestaat en de bovenste topjes verkleuren door de zon.