Hoe werkt deze wasmachine? Zie foto's

Weet iemand hoe ik deze wasmachine in moet stellen om mijn donkerbruine broek te wassen? Hij moet op 40 graden dat weet ik maar het aantal toeren en het programma niet... En kan hier ook een licht bruin shirtje bij in met een witte opdruk? Alvast bedankt!!!

Weet jij het antwoord?

/2500

stand 6 en op 800 zetten.6 is wolwas 40 graden=een mild programma dus kan weinig mis mee gaan en 800 zijn de toeren, de hoogste toerental geloof ik. zet de tem voor de zekerheid ook nog even op 40 en dan start. Toegevoegd na 3 minuten: dus de 1e draaiknop op 800 de 2e draaiknop op 40 graden de 3e draaiknop op stand 6 en dan start, die weet je te vinden? als de kleding al vaker gewassen is wel en dan je shirt binnenstebuiten, je broek ook maar. suc6

Ik denk: Eerste knop op 800 dat is denk ik toeren van de centrifuge 2de knop op 40 en de 3de knop op 3, dat is het programma. Wanneer je dat shirt erbij in wil doen, dan moet de broek al wel vaak zijn gewassen anders verkleurd je witte opdruk

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100