Hoe werkt deze wasmachine? Zie foto's

Weet iemand hoe ik deze wasmachine in moet stellen om mijn donkerbruine broek te wassen? Hij moet op 40 graden dat weet ik maar het aantal toeren en het programma niet... En kan hier ook een licht bruin shirtje bij in met een witte opdruk? Alvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

stand 6 en op 800 zetten.6 is wolwas 40 graden=een mild programma dus kan weinig mis mee gaan en 800 zijn de toeren, de hoogste toerental geloof ik. zet de tem voor de zekerheid ook nog even op 40 en dan start.

Toegevoegd na 3 minuten:
dus de 1e draaiknop op 800
de 2e draaiknop op 40 graden
de 3e draaiknop op stand 6
en dan start, die weet je te vinden?
als de kleding al vaker gewassen is wel en dan je shirt binnenstebuiten, je broek ook maar.

suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, maar wel binnenstebuiten omdat er een opdruk op zit.
Ik denk:
Eerste knop op 800 dat is denk ik toeren van de centrifuge
2de knop op 40
en de 3de knop op 3, dat is het programma.

Wanneer je dat shirt erbij in wil doen, dan moet de broek al wel vaak zijn gewassen anders verkleurd je witte opdruk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het niet bij elkaar in doen.... Dat shirt kan je ook even met de hand wassen. Ik kan het niet heel goed zien, maar ik denk dat het ook korter duurt. Misschien toch handiger dan stand 3. Neem aan dat die broek niet heel heel heeeeel vies is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oja, dan moet je ws wel nog een keer centrifugeren, want als het goed is wordt de wolwas niet gecentrifugeerd. Dan moet je de wasmachine op pompen zetten en daarna centrifugeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de knop van de graden op 40 zet, dan kan je weinig gebeuren hoor...gaat vast goed komen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom dacht ik de 800 toerenknop aan te zetten.....