Hoe krijg ik muggenvlekken weg? Zie uitleg.

Ik heb dus een aantal muggen dood geslagen tegen mijn witte muur. Nu wil ik geen pot latex kopen dus mijn vraag is of er iets bestaat waar je kleine oppervlakte mee kan verven? Zoals een spuitbus met verf of een spons met verf. En zo ja, waar kan je dit kopen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Doekje met ajax is de eerste stap. Als dat schoon wordt, kan je de rest vergeten Daarnaast kan je overwegen een potje type-ex te gebruiken tevens zijn er pennen met witte inkt En dan is er nog tandpasta (Geen grap!) Opnieuw verfen wordt wel het mooiste!

Ik ga er even vanuit dat je een wit plafond hebt en dan haal ik het altijd weg door erover heen te gaan met schoolbordkrijt. Werkt geweldig, dan hoef je niet meer te witten. Toegevoegd na 16 uur: Wat ik vergeet is te zeggen dat je erna even met een zachte doek over heen moet gaan, eventueel weer een laagje krijt, net zolang totdat je het (bijna) niet meer ziet. Toegevoegd na 16 uur: Zie nu pas dat het om een muur gaat ipv een plafond maar het werkt hetzelfde. succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100