Ik gebruik voor stof altijd de swiffer.
Voor laminaat die reguliere swiffer en voor tafel, plankjes, boekenkast, t kast enzo de swiffer duster. Het kost qua aanschaf en doekjes wel een stuk meer als een emmer met doek en sop maar dit pak je een stuk sneller en kost je amper moeite. Zo kun je het desnoods iedere dag even bijhouden. Je kan afhankelijk van hoe smerig je kamer is de doekjes een paar keer gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

De stofzuiger pakken en ermee door je kamer heen gaan .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kamer opruimen afstoffen, stofzuigen en de ramen lappen
12 jaar geleden
Makkelijk kan niet, tenzij je een interieurverzorgster in de arm neemt.

Anders moet je zelff aan de bak met een stofdoek een emmer met water een zeem een spons een nat doekje en een stofzuiger. Meer heb je niet nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een swiffer gaat heel snel! Geweldig ding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pak een plumeau!
Werk van boven naar beneden en pak zo veel mogelijk mee. Plankjes, de bovenkant van deuren en deurposten, je televisie (alleen speciale schoonmaakmiddelen op je LCD of plasma scherm!) en ga zo maar door.
Stofzuigen!
Dit is de reden dat je van boven naar beneden moet werken: het stof van de plankjes valt op de grond. Pak je stofzuiger en ga lekker tekeer. Let vooral op de plekken waar het stof zich altijd lijkt te verzamelen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je geen zin hebt in afstoffen en het wel netjes wilt hebben kun je alles met de stofzuigen doen.
Stang van de stofzuiger halen, klein borsteltje erop. Zo kun je alles afstoffen zonder gedoe.
Mijn zussen en ik noemen dit de stofzuigermethode.
Makkelijk, netjes en een goede oplossing als je geen zin en tijd hebt om echt te gaan huishouden