Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb gehoord dat er spul op de markt is waar je sierpleister mee schoon kan maken. Zie beschrijving.

Je zou dit spul met een plantenspuit moeten aanbrengen en dan de muren (vreemd genoeg) van onder naar boven moeten inspuiten i.p.v. andersom. Zo zou je dan geen vlekken krijgen. Je hoeft niet met een borstel of spons te werken. Het vuil zou vanzelf van de muur afglijden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
783
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van onder naar boven is tegen druppelen!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Sierpleister schoonmaken is bijna onbegonnen werk en vooral als het een beetje grof is.Het wordt heel mooi voorgesteld om dat effe met een plantenspuit te doen en het vuil er dan zo afvalt.Maar het draait meestal uit op één natte kledderzooi.En je moet om de vloerbedekking te ontzien deze aan de plinten afplakken met zeilen.Het beste kan je het in het geval van lichte vervuiling oversmeren met een goede latex van Sigma Histor Sikkens Flexa die je op een leuk kleurtje laat maken en geen huismerk van de bouwmarkten.Als het sterk vervuilt is door roken kaarsen of de openhaard oversmeren met een synthetische muurverf op terpentinebasis.En geen latex gebruiken daar dit vuil er doorheen slaat omdat er water in zit waardoor je het op weekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 goeie tips
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
30 jaar ervaring als verkoper in een verfspeciaalzaak.

Andere antwoorden (1)

Ik zie geen vraag staan, maar ik den dat je wilt weten welk product dit is.

Ik denk dat je de HG Sierpleisterreiniger bedoelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding