Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe wordt mijn rvs-aanrecht streeploos schoon zonder gemene en dure middeltjes?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Maak een sopje van heet water en een scheut Dreft. Vervolgens wrijf je hiermee met een microvezel spons of doek het RVS in met name op de plekken waar vetvlekken zitten. Zuig het water op met behulp van een microvezel doek. Pak een droge microvezeldoek en droog daarmee af.
Als je eenmaal begint met inwrijven met olie moet je dit steeds blijven doen, want op den duur gaat het strepen.
(Lees meer...)
amc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

eenvoudig nylon sponsje, beetje afwasmiddel. Inzepen. In laten werken. Afspoelen, met een doekje droog maken. Eventueel met een stukje papier echt droog 'polijsten'
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je maakt het eerst gewoon schoon met afwasmiddel, zoals Jelle al zegt, goed naspoelen en afdrogen, en vervolgens doe je een klein beetje slaolie op een doekje en wrijft het goed in/uit. Ziet er weer als nieuw uit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een droge theedoek en een glas glasex gaat het heel gemakkelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik herken dit probleem. Zelf zweer ik bij witte reus, speciaal voor je keuken. Je krijgt er echt alles mee schoon. Zelf al het onzichtbare vet druipt van je muren af! Op mijn aanrecht spuit ik een beetje op een licht vochtig doekje en neem het daarna direct af met een schone droge theedoek. Ideaal!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opzich maakt het niet uit waar je mee schoon maakt, de truc is met een schone doek na drogen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding