Hoe wordt mijn rvs-aanrecht streeploos schoon zonder gemene en dure middeltjes?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Maak een sopje van heet water en een scheut Dreft. Vervolgens wrijf je hiermee met een microvezel spons of doek het RVS in met name op de plekken waar vetvlekken zitten. Zuig het water op met behulp van een microvezel doek. Pak een droge microvezeldoek en droog daarmee af.
Als je eenmaal begint met inwrijven met olie moet je dit steeds blijven doen, want op den duur gaat het strepen.
amc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

eenvoudig nylon sponsje, beetje afwasmiddel. Inzepen. In laten werken. Afspoelen, met een doekje droog maken. Eventueel met een stukje papier echt droog 'polijsten'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je maakt het eerst gewoon schoon met afwasmiddel, zoals Jelle al zegt, goed naspoelen en afdrogen, en vervolgens doe je een klein beetje slaolie op een doekje en wrijft het goed in/uit. Ziet er weer als nieuw uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een droge theedoek en een glas glasex gaat het heel gemakkelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik herken dit probleem. Zelf zweer ik bij witte reus, speciaal voor je keuken. Je krijgt er echt alles mee schoon. Zelf al het onzichtbare vet druipt van je muren af! Op mijn aanrecht spuit ik een beetje op een licht vochtig doekje en neem het daarna direct af met een schone droge theedoek. Ideaal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opzich maakt het niet uit waar je mee schoon maakt, de truc is met een schone doek na drogen!