Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn veters weer wit?

Ik heb van die leuke Pantofola d'Oro schoenen, waar witte veters in zitten. Nou zijn de veters best wel vies (grijs) geworden door het voetballen. Hoe kan ik ze het beste weer wit maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
26.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

1 kopje bleek op een vol fonteintje lauw tot warm water. Halfuurtje/uurje zo laten en dan stop eruit en uitwassen op de hand met een klein beetje wasmiddel. Klaar! Werkt goed bij mij, ook met sokken en ander klein witgoed. Zijn ze nog niet wit? Tijd voor nieuwe veters! ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Al geprobeerd se te wassen.??
En anders moet je ff naar de schoene maker gaan die heeft er speciale verf voor nou soort van en als dat niet werkt nieuwe kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In bakje water vermengd met chloor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het geen optie om nieuwe veters te kopen?!
Kosten net €1,20 ofzo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ALS je ze in de was doet gaan ze pluizen, je moet gewoon nieuwe kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op hoge temperatuur in de wasmachine waarbij je ook vlekverwijderaar (ossegal bijv) vantevoren op de veters hebt gedaan.
Als de vlekken er (bijna) uit zijn door het wassen maar je ziet nog vage vlekken kan je verdund bleekmiddel gebruiken en daar je veters in laten weken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon mee de wasmachine in, in een wasnetje. Anders een handwasje met een beetje zeep. dus was je handen uitgebreid met zeep, met je veters er tussen.

wordt t niets, haal je even een nieuw paar veters, maar voor zover ik weet, zijn ze gewoon te wassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding