Hoe verwijder je lelievlekken? Mijn kennis heeft (helaas) de vlekken al geprobeerd er uit te wassen maar dat is niet gelukt. Wat kan zij nu nog doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
21.7K

Het beste antwoord

op het moment dat het stuifmeel op je kleding komt kun je het beste met een plakbandje het stuifmeel eraf halen.als je het er in hebt gewreven krijg je de vlekken bijna niet meer weg.

Toegevoegd na 1 minuut:
kijk eens op www.omaweetraad.com daar staan veel vlekkentips succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja daar kom ik weer met mijn ontkleurde,de naam was is wolwit,maar nu heet het ontkleurde. Ik krijg daar heel veel vlekken mee uit,zonder dat het de kleur van de rest aantast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het witte kleding is dan kun je de vlekken nog verwijderen op de volgende manier: pak een fles bleek en enkele wattenstaafjes. Gooi een beetje bleek in een glas en dompel de wattenstaafjes in het glas. Wrijf rustig met het wattenstaafje op de vlek tot de vlek is verdwenen. Doe het wel voorzichtig want anders ga je door de kleding heen en doe het niet te lang! Gooi daarna meteen je kledingstuk in de was en de vlek is weg.

Let op: dit kan alleen met witte kleding want anders krijg je bleekvlekken! Mij heeft het al vaak geholpen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Borstel het droge pollen zoveel mogelijk weg, (tja, dat gaat bij jou natuurlijk niet meer) nooit wrijven.

Was het kledingstuk en hang het vervolgens in de zon.
Alle vlekken zullen verdwijnen. Eventueel procedure een keer herhalen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Moet uiteraard "de" droge pollen zijn.