soda in strooien en even een nacht laten staan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als het echte Uggs zijn,
dan kun je ze wassen.
Die kunnen echt veel hebben.
Ik hoor wel van mensen dat ze die in de wasmachine doen. In een oude sloop binden en dan een fijne was draaien.

Maar als het van die nep-Uggs zijn, dan kan het best dat het materiaal is gaan stinken.
Dan is ook niet te zeggen wat er aan te doen.
Want dan hangt het van het materiaal af.

Insprayen met schoonmaakazijn.Veel buiten laten staan. Goed luchten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 nacht buiten achterom of op balkon zetten en je hebt tegenwoordig een spray voor nare luchtje schoenenspray of frebreeze
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stop de laarzen een paar nachten in de diepvries. De vrieskou doodt uiteindelijk de bacteriën, die voor de stank zorgen. Voor de hygiëne stop je de laarzen eerst even in een tas of zak.