chocolademelk op me kussen

Er zit een hele grote chocolade melk vlek op me kussen , hij zit er al rond de 4 dagen , kan ik die er nog uit krijgen en als dat kan hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe wil je nou chocolademelk op je kussen? Het lukt mij nooit om chocolademelk op iemand te kussen! Of bedoel je 'mijn kussen'?

Antwoorden (3)

Wasbenzine!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En een aansteker ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha :D
Gewoon in de wasmachine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het ook ooit gehad ,ik heb als tip toen gekregen ,dasty bij scholten,het is super spul,en goedkoop,je kunt het voor allerlei doeleinden gebruiken,je spuit het op de vlek ,dan moet je het ook direct gaan wassen ,niet laten opdrogen ,want dan komt er echt een hele lelijke vlek,ik wens je veel succes.