uitspoelen met melk helpt goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dan krijg je geen witte vlek, maar wel een nog vettere vlek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt een autobekleding nu eenmaal niet altijd los halen en in een sopje doen of uitspoelen.
Eerst wat er bovenop ligt er af krabben.

Dan met een borstelje en lauw/warm water de vlek met schoon water uitborstelen.

Daarna hangt het er van af wat voor materiaal de bekleding is.
Ik zou zeggen een vlekkenreiniger heb je misschien wel in huis. Probeer die op een plek die je niet ziet.
En anders:
Bij synthetische vezels wrijft u de chocolade uit met boraxof met glycerine. U kunt de vlek ook behandelen met wat wasbenzine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou het voorzichtig met een stoomreiniger kunnen proberen, ik heb zo ook een vervelende vlek uit mijn auto gekregen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst proberen te sponsen met lauwwarm water.
Is de vlek nog aanwezig , dep ze dan ( met een spons of een dot watten, die eerst nat gemaakt is in lauw water en goed is uitgeknepen
en nadien ofwel in spiritus is gedoopt, ofwel
in ammonia is gedoopt .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg op de vlek een stukje keukenrol en dan met een strijkijzer erover heen .
Gaat ook perfect bij kaarsenvet .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je wel een stopcontact in je auto hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen mozes zag dat de berg waarop hij naar boven moest niet bij hem kwam .
Toen is hij er maar naar toegelopen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:)
je kunt het ook sprayen met dasty
en ossegalzeep werkt ook prima
vochtig maken en zeep erin wrijven