Mag laminaat gereinigd worden met een stevig uitgewrongen doek met zeepsop/afwasmiddel. En zo ja nadien afnemen met schone vochtige doek nodig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ja dit kan gerust, dit doe ik namelijk altijd. maar je moet wel uitkijken voor strepen, dus schone vochtige doek is handig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet goed uit kijken met laminaat en een stevig uitgewrongen doek laminaat kan uit zetten door water en dus kapot gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, dat mag, ik mop het laminaat ook regelmatig.
wel heb ik gemerkt dat het beter is laminaatreiniger te gebruiken; dat geeft een mooi streeploos resultaat.
nadien afnemen is dan overbodig.
Rieneke1