Hoe kan ik hardstenen tuinbestrating het beste schoonmaken? met een machine?

Weet jij het antwoord?

/2500

Met een hogedrukreiniger met daarop een speciale terrasreiniger.

Hogedrukspuit? Zo doen mijn ouders het altijd..

Voorbewerken met schoonmaakazijn (je kunt hier ook speciaal spul kopen voor kopen van HG maar mijn ervaring is dat schoonmaakazijn net zo effectief is) en daarna met de hogedrukreiniger er over.

Hoge druk reiniger. Geen zeep gebruiken. Of warm water met een beetje zout en Dan flink boenen

Ik heb ooit Cillit Bang met een harde borstel gebruikt. De groen aangeslagen tegels werden er weer mooi geel van, maar een hogedrukreiniger is makkelijker, als je die hebt.

Je kan hogedrukreinigers ook huren via t internet. Zie bron:

Bronnen:
http://www.lemerij.nl/producten/schoonmaak...

als het groen uit geslagen is zal ik het doen met natuurazijn (dit is milieu vriendelijk) dit werk tegen alle soorten onkruid en groene aan slagen

eiegenlijk moet je nooit een hoge drukreiniger gebruiken hij spoelt al het opvulzand weg Bovendien haal je ook het natuurlijk patien weg dat juist beschermt zodat je altijd weer zogenaamd moet schoon maken omdat het weer heel snel vervuild Eventueel gewoon azijn gerrit

Het eenvoudigste middel is: aardappelwater over de bestrating gooien. Iedere keer als je aardappelen hebt gekookt, het water daarvoor gebruiken. Niks schrobben, niks middeltjes, alle aanslag verdwijnt mettertijd. Heeft iets te maken met zuren en basen, meen ik.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100