kun je schoonmaakazijn puur op tegels gebruiken

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoel dan matte tegels in de douche die kringen gaan vertonen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.7K

Het beste antwoord

Als het gladde geglazuurde tegels zijn wel. Pas alleen wel op met de voegen, bij veelvuldig gebruik kunnen deze gaan slijten.

Toegevoegd na 45 seconden:
Zie nu dat het matte tegels zijn. Dan zou ik het niet proberen omdat deze waarschijnlij poreus zijn. Heb je niet toevallig nog ergens een tegel liggen, dan kan je het uitproberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ja maar je moet de azijn wel de gelegenheid geven in te werken door het op te brengen met keukenpapier en dat met huishoudfolie af te dekken
Je kunt alle azijn uit de supermarkt gebruiken

Gerrit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pas op, op natuurstenen tegels gaat het inbijten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik altijd schoonmaakazijn in combinatie met heet water. Werkt overal perfect.
Gebruik het ook voor algen te verwijderen van tuintegels.
Wel even met een harde borstel na boenen.