ik heb mijn kinderwagen in de schuur gezet moest hem even kwijt maar een paar dagen en nu zit ie onder het weer heb heel veel al geprobeerd,iemand tip

in mijn kinderwagen de kap en het winkelmandje zitten het ergst onder, ik heb al veel geprobeerd het kan helaas niet in de wasmachine misschien weten jullie iets? hij is nog niet zo oud en baal er erg van....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (4)

Hg spray tegen schimmel en weer. Verkrijgbaar bij de doe-het-zelf. Eigenlijk bedoeld voor de badkamer, maar op stof werkt het ook.

Probeer het eerst even op een onzichtbaar plekje, want je loopt het risico dat je stof verkleurt of dat er gaatjes vallen waar nu de weerplekjes zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HG-vlekweg voor weeraangetast textiel: http://be.hg.eu/wizard-shop/index/productId/6467/id/36711/HG_vlekweg_voor_weerplekken_textiel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weervlekken in gekleurde katoenen, linnen, wollen, zijden en synthetische stoffen dept u royaal met een oplossing van water met zout (5%) daarna droogdeppen met een schone doek.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies dezelfde vraag is een jaar geleden ook gesteld.

Kijk maar eens naar de tips die hier gegeven worden.
http://www.goeievraag.nl/vraag/kinderwagen-vochtige-schuur-gezet-helaas.35481