lelijke zonvlekken

Ik heb een orgineel pokerblad gekocht en dat was het laatste blad in de winkel, die stond in de etalage en er zitten lelijke zonvlekken op nu weet ik niet hoe ik het eraf krijg heb het ook al na gevraagd bij die winkel ma die wisten het ook niet,, en het is een super zachte stof niet pluizig ma voelt zich lekker zacht aan suede???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als de mat van vilt is gemaakt kan je 'm wassen in een oplossing van ammonia en koolzure natron (dat is soda).
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De zonnevlekken zijn waarschijnlijk gewoon verkleuringen (uitblekingen) van de stof. Dat krijg je niet meer terug. De chemische structuur heeft zich zo verandert dat de kleur er niet meer is.