Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik zelf schoonmaakmiddel aanleng met water, en in een spuitfles doe, heeft dit dezelfde werking als een kant en klare spuitfles schoonmaakmiddel?

Mijn spuitfles met allesreiniger is bijna op, vraag me af of ik dit zelf eenvoudig weer kan vullen? En is de werking dan nog hetzelfde?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

als je het in de juiste verhouding mengt kan dit. Niet te veel product want dat geeft strepen. En eerst water in de fles en dan het product anders schuimt het product eruit en ben je aan het schoonmaken met bijna alleen water.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik doe het altijd op die manier. Hartstikke handig om even snel ergens op te spuiten en af te doen. Ik kan me niet voorstellen dat dit minder zou werken dan een kant- en klaarmiddel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het schoonmaakmiddel aanlengt met water, is de werking natuurlijk minder dan wanneer je het puur gebruikt, maar je kunt in principe alles wat vloeibaar is overgieten in een spuitfles.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja is geen probleem alleen doe het er in de goede volgorde in. Eerst vullen met water en dan pas de allesreiniger erbij, doe je het andersom dan schuimt het te veel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding