Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke robot stofzuiger is erg goed?

Ik overweeg een robot stofzuiger aan te schaffen, maar ik zie heel veel bomen en daardoor het bos niet meer.

Iemand ervaringen, aanbevelingen, punten van attentie voor de keuze?

Ik heb laminaatvloeren zonder drempels tussen de verschillende ruimtes.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Om met de deur in huis te vallen, ze zijn geen van allen ERG goed. De zuigcapaciteit is slechts enkele watts t.o.v. >1000 watt van een normale stofzuiger. De stopcapaciteit is ook zeer beperkt en zware spullen blijven gewoon liggen.

Maar voor het dagelijkse schoonmaakwerk op gladde vloeren werkt het prima. Kijk op onderstaande link voor een test van robotstofzuigers. Ik heb het filmpje gezien en er wordt echt uit eigen ervaring gesproken. Bovendien krijg je goede tips waar je bij aankoop op moet letten.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is helaas een illusie dat je met een robot stofzuiger nooi meer zelf hoeft schoon te maken. Zelf stofzuigen zul je nog wel af en toe moeten doen. Handig is wel dat luxere modellen, bijvoorbeeld van iRobot en Neato, een app bediening hebben en dat er modellen zijn met borstels aan de zijkant voor het bereiken van hoekjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding