Hoe krijg ik mascaravlekken van de muur?

Toen ik mascara opbracht op mijn wimpers vloog er wat mascara op de muur. Iemand enig idee hoe ik het eraf krijg? Het is een gewone standaard witte muur (het materiaal is vergelijkbaar met een plafond)...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (4)

probeer t met make up reiniger...als het van je ogen ermee afgaat, gaat t ook van de muur...
haal eerst het kloddertje eraf met een wattipje en daarna voorzichtig schoonmaken met make up reiniger...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het afwasbare latex is, kun je het met een sponsje en sopje voorzichtig afwassen. Wel met de zachte kant van het sponsje.

Is het niet afwasbaar, laat het dan opdrogen en voorzichtig schuren met een grof schuurpapiertje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als bovenstaande tips niet willen, dep er dan voorzichtig met een klein kwastje overheen met dezelfde kleur. Het is altijd handig om een potje verf van deze kleur in de kast te hebben staan voor dit soort ongelukjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het waterproef is met water natuurlijk en anders moet je denk ik een laagje verf (wit!!!)er over moet smeren .
het is wel een beetje geld maar je wil geen vlek op je muur denk ik weg koop de kleinste maar of iemand heeft nog witte verf een beetje dan lukt het wel en anders als je nog de mascara vlekken ziet moet je er later even overheen gaan

Toegevoegd na 50 seconden:
of gewoon het zelfde als op je gezicht