is alcohol sprayen gevaarlijk?

Ik heb vrij onverwachts een nieuw appartementje kunnen krijgen. Ik weet dat normale mensen eerst schoonmaken maar omdat ik al een tijdje op de bank slaap liep het wat rommeliger. de slaapkamer heeft enkel glas en op het raam, een stukje kozijn en dat opvanggootje onderaan zat schimmel. Ik wist niet wat anders schimmeldodend was dus heb ik een flesje 96% alcohol in mn bloemenspuit gedaan, op de schimmel gespoten en daarna alles met een doek en schoon water afgedaan. Nu ruikt mn slaapkamer alleen heel erg, naar eu de cologne om eerlijk te zijn. Ik moet daar straks wel gaan slapen, het is toch niet schadelijk? Het klapraampje staat wel open maar door het vloegending tocht t niet zo door.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Dat kan op zich geen kwaad. Alcohol vervliegt best snel, maar als je niet tegen de geur kunt dan toch maar weer een nachtje op de bank slapen en de slaapkamer goed luchten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De alcohol is allang vervlogen, alleen de geur blijft hangen.
Dus dat kan weinig kwaad, mits je wel kunt slapen in die geur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even goed luchten, kan geen kwaad. Op mijn werk gebruik ik de hele dag door alcohol om e.e.a. te ontsmetten. Het vervliegt heel snel, maar de geur blijft hangen.