Zit er in afwasmiddel echte citroen?

op de flessen staat dat er verfrissende citroenextracten in zitten.
Is dit dan echt citroen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ja, in diverse soorten afwasmiddel zit wel degelijk echte citroensap. Niet zoveel dat je het kunt drinken, maar voldoende om te ontvetten. Voor de citroenGEUR echter zijn vaak kunstmatige reukstoffen gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ben ik HEEL benieuwd naar de motivatie van die min, want het IS gewoon zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk maar over dat minnetje dat het een nieuweling is die het minnetje wil uitproberen en zien wat er gebeurd !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marleen, je verwacht toch geen antwoord?

Andere antwoorden (2)

Als erop staat cintroenextract dan zit er geconcentreerde citroen in. dus het antwoord is ja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk maar op de achterkant van de fles afwas. Daar staat op wat er in zit. Wat de samenstelling is.
Nu zijn er natuurlijk veel merken en ook de prijs verschilt. Dus op je vraag kan ik ja en nee antwoorden. Er zijn afwasmiddelen met echte toevoeging (ja), en met alleen de geur van citroen erin (nee). Maar ik mag geen merken noemen natuurlijk.