Hoe weet ik wat mijn elektra hoofdaansluiting is in Duitsland?
Hoe weet ik in Duitsland wat mijn elektra hoofdaansluiting vanuit het net is ?
Dus 1x35A, 3x25A, 3x35A etc...
In Nederland vind je dit op je jaar afrekening of je belt je netbeheerder (Liander, Essent etc..) maar hoe achterhaal je dit in Duitsland ?
"Hoe weet ik in duitsland wat mijn elektra hoofdaansluiting vanuit het net is ?
Dus 1x35A, 3x25A, 3x35A etc..."
Niets over kosten maar type aansluiting dus.
“ Hoe weet ik in duitsland wat mijn elektra hoofdaansluiting vanuit het net is ?
Dus 1x35A, 3x25A, 3x35A etc...” Dat is de vraag, en in Nederland staat het antwoord blijkbaar op je energierekening. Maar hoe kom je daar in Duitsland achter?
1-fase: > 1x10A t/m 3-fase: 3x25A.
3-fase: 3x35A.
3-fase: 3x50A. Let op dat je niet een te grote aansluiting hebt. Voor een te grote aansluiting betaal je per jaar honderden euro's meer. "
Ja, je kunt het niet zien op de meter. Maar waar kun je het WEL zien? Dat is de begrijpelijke vraag.
Ik heb haar daarom gemeld dat wanneer ze snel een antwoord wilt ze navraag bij haar netbeheerder kan doen of het aansluitcontract of jaarafrekening kan bekijken. Dit lijkt niet mogelijk zo meld ze wat ik vreemd vind dus vandaar dat ik dacht ik vraag het hier eens.
Wellicht is er iemand mee bekend
Probeer de non-discussie met ronron te negeren... Is het een optie om die klant te vragen een foto van de meterkast / aansluiting te maken, zodat jij vanuit huis kunt beoordelen wat voor aansluiting ze heeft? Of even videobellen zodat je haar tijdens het filmen kunt sturen naar het deel van de meterkast waar ze even op moet inzoomen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.