Wat voor isolatiemateriaal plaatst Bert Coenen voor zijn ramen?

Las een kop in de online media over dhr Bert Coenen, die enorm veel bespaart op zijn energie rekening door isolatieplaten voor zijn ramen te plaatsen. Weet iemand wat voor soort platen dat zijn en hoe je die op maat maakt? Bij voorbaat dank.
Het artikel zit achter een betaalmuur.
https://lc.nl/economie/Door-deze-simpele-ingreep-bespaart-Bert-65-honderden-euros-per-maand-aan-gas-28096936.html

een jaar geleden
in: Energie
1.9K

Antwoorden (1)

Dat zijn TEMPEX platen te koop bij alle bouwmarkten
een jaar geleden
SimonV
een jaar geleden
+ Uit het artikel:
Coenen kocht een pak isolerende platen, die hij voor enkele van de ramen plaatste. Dat werkte.
„Als ik thuiswerk of als de zon schijnt, haal ik de platen in de woonkamer weg. Dat is ook nodig om te zorgen dat het vocht weg kan. Maar als ik weg ben of als het zoals nu vroeg donker is gaat de isolatie voor de ramen.”
ronron1212
een jaar geleden
Klopt ja was op de tv