Heeft het zin om vanuit mijn kruipruimte te isoleren?

Ik zou vanuit mijn kruipruimte de vloer willen isoleren. Maar omdat mijn bijkeuken en keuken zijn aangebouwd is daar geen kruipruimte onder. De bijkeuken is af te sluiten, dus daar is het resultaat van warmte verlies niet dusdanig. Maar voor de keuken is dat niet mogelijk. Weegt de isolatie dan wel op tegen het gedeelte wat niet te isoleren is?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Energie
1.7K

Antwoorden (1)

Als de kruipruimte onder het woongedeelte (woonkamers e.d.) zit is het zeker de moeite waard. Niet alleen de energiebesparing,maar vooral ook het comfort van een niet zo koude vloer. Zeer zeker de moeite waard ook als je met purschuim tegen de vloer kunt laten spuiten.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Maar ook als de keuken geen kruipruimte heeft? Dat was mijn voornaamste vraag.