Kan je het in huis 21 graden krijgen met een warmte-terugwin-installatie?

Ik kan een huis huren, en daar zit geen cv in.
Kan ik het dan als nog warm in huis krijgen met een warmte-terugwin-installatie

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Energie
2.1K
ronron1212
4 jaar geleden
wat zit er dan in een gas aansluiting voor een kachel? Je kunt namelijk nooit warmte terug willen als je geen warmte hebt.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Wélke warmte wil je terug winnen?
De energie moet ergens vandaan komen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwarming door middel van warmte-terugwin-installatie. Hierdoor zijn er geen radiatoren in de woning. Er is géén gasaansluiting. Koken kan alleen op elektrisch.

Antwoorden (1)

Nee, want een warmte-terugwin-installatie geeft de warmte terug, en voegt er niks bij toe.

warmte-terugwin-installatie haalt de warmte uit de ventilatie lucht.
( dus er zal ook koude lucht van buiten naar binnen komen )

kijk of zoek maar naar een goede zuinig split unit airco.
( die kunnen ook verwarmen )
Plaatje bij antwoord