Kan ik ook na nieuwjaar nog overstappen van gas en licht leverancier?

Ik wou het vandaag regelen, maar de maatschappij was in het weekend niet bereikbaar.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Energie
1.9K
ronron1212
6 jaar geleden
Ja dat kan.
paulus811
6 jaar geleden
De deadline voor overstappen geldt alleen voor de zorgverzekering. Overstappen van energieleverancier gaat meestal per einde contractdatum bij de huidige.
dudemeister
6 jaar geleden
na een jaar - of je contractduur - ben je vrij om te doen en laten wat je wil

Het beste antwoord

Ja, overstappen van energieleverancier kan het hele jaar door. Er staat wel een boet op, als je het het buiten de vervaltermijn doet, maar die neemt de nieuwe leverancier vaak over. (Niet altijd!!!!)