Tussen de 20 en 25 graden Celcius.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je gips en kalk bedoeld kan het als het nog vers is wel meer dan 40 graden worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hard worden van gips is een chemische reeactie net als bij polyester met verharder. Afhankelijk van de mening (verhouding water en gips) kan de temparatuur tot tussen de 50 en 60 graden oplopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het ongeveer 30 graden is. je moet je niet branden in ieder geval

Toegevoegd na 55 seconden:
sorry, of bedoel je bouwgips?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle gips wordt warm tijdens uitharden, zeker de snelgipsen. Je kunt er zelf je vingers aan branden.
Werk met goed gereedschap en eventueel handschoenen.