Wat kan ik maken in garage?

ik wil in de vakantie in de garage dingen bouwen of knutselen. heeft iemand idee? het kan iets creatiefs zijn of iets van kunst. ik heb normaal gereedschap zoals boormachine, soldeelbout, lijm en verder gereedschaps koffer met multimeter. ik heb ook een aantal 9 en 6V accu's bij de hand.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

-Vogelhuisje of voederhuisje.
-Een skelter.
-Een kastje.
-sjoelbak.
-windrichtingwijzer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Een kattenluikje
13 jaar geleden
Een zeepkist ofzo :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel erg creatief en ook nog uitermate lucratief zou zijn het bedenken,ontwerpen en in elkander zetten van een perpetuum mobile.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt bijvoorbeeld: Het beste idee van Nederland maken.
De beste fietsendrager, een hulp bij het aankleden, een speciale wijnopener, een babystoeltje noem maar op.

Veel succes, misschien zie ik je volgend jaar op t.v.?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat altijd leuk is om te maken en waar je misschien ook nog wat geld mee kunt verdienen is houten kinder speelgoed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja + en ook nog leuk werk ook :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanx :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oeps
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat had ik begrepen hoor poes :)
En als aanvulling op Edje, naast speelgoed, houten tuinmeubelen van grof hout of steigerhout, ook kinderstoeltjes en tafeltjes.
Maak ze niet zoals de standaard meubels, maar geef er een mooie twist aan zodat het er net iets anders uit gaat zien dan de 13-in-een-dozijn houten meubels..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dikke + steigerhouten tuinmeubelen maken is echt heel leuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had het niet beter kunnen verzinnen +
Hallo Etiennemet,
Wat je kan maken in de garage is moeilijk te beantwoorden,dat ligt aan jou interesses.

Ik vind het leuk om dingen van hout te maken voor mijn dochter, zo heb ik laatst een poppenhuis van MDF gemaakt.
Voor een zoon zou ik b.v graag een trapauto willen maken.

Dus wees eerst creatief in je hoofd wat je zou willen maken, pas als het idee geboren is kun je wat leuks maken

Succes ermee,
Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een MDF-beatbox voor mijn auto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga op zoek naar mooie en kromme dikke takken.
maak met behulp van schroeven een mooie takkenconstruktie, waar je (winterplantjes, zoals heide, bergthee, hebe enz. in kunt zetten.
hang er ook vogelvoer aan en plaatst het in de tuin.
een slang met verlichting erin misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je wel af en toe bij mensen in de tuin ziet staan is een mooi molentje .
Misschien iets voor jou .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn meerdere werkstukken te vinden van sites ivm
doe-het-zelf

Een mooie is bijvoorbeeld
http://www.selbst.de/bauen-renovieren