Verfafbijt, alhoewel het wat lastig wordt als de steen erg poreus is. Verfafbijt in laten trekken, naspoelen / borstelen en dan eventueel 'inwassen' met aarde / zand om de dieperliggende poreuze delen te verzadigen.
Als je het weet zal je het blijven zien, maar voor het oog waarschijnlijk voldoende.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Hogedrukreiniger?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk type verf? Op synthetische basis of op waterbasis?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een verfkrabber ( scheermesje in houder ) doet wonderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult het altijd blijven zien, als het een straattegel is zou je die kunnen vervangen of gewoon omdraaien. Afbeits zal (als het al helpt, maar is beter voor hout)altijd lelijke vlekken geven. Een staalborstel helpt wel, maar je zal altijd krassen blijven zien. Leg de bespatte stenen anders in een hoek waar ze niet/minder opvallen en ruil ze om met de stenen die daar liggen.
13 jaar geleden
Verbranden met een gasbrander.
bamibal
13 jaar geleden
dat krijg je er niet af dat je er niets meer van ziet
misschien kun je de stenen/tegels omdraaien zodat de verfkant onder komt te liggen
en anders een paar nieuwe erin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer het met een komborstel op een boormachine te zetten en daarna met behulp van wat terpentine de verspatten weg te schuren. Daarna eventueel na borstelen met een bezem en zeepsop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Caustic Soda oa bekend als gootsteenontstopper.
Strooi wat causticsoda korrels over de verfplek, sproei het wat nat, en laat het een nachtje inwerken.
Spoel het de volgende dag na met een hoeveelheid water!
Niet gelukt doe het dan nog een keer!
Succes