Wat is een slim idee om de vaatwasser op een kiertje te laten?

Dat kan hij van zichzelf niet en hij valt dan helemaal dicht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zijn de laatste "kneepjes" zeker en dan weet je alles
;-) bevalt zeker wel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, ik ben nu aan het fijntonen. Als ik de vuile vaat erin laat, dan gaat het schimmelen en meuren. Dat heb ik niet als ik de vaat op een tafel laat.
Zelf zat ik te denken aan de langere rubberen deurstopper, met een magneet eraan. Ik weet niet of ik ergens nog een sterk genoege magneet heb liggen.

Het beste antwoord

Bij de blokker en andere winkels zijn deurstoppers te koop (zie plaatje).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

stukje tape rond het sluitingsmechanisme plakken zodat het niet meer 'pakt' .

Toegevoegd na 1 minuut:
anders een luciferdoosje met tape omwikkelen en er tussen stoppen .
ja ik houd van tape .......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een theedoek boven tussen de deur, of een washandje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een stukje tape op de binnenkant plakken zodat hij niet goed sluit behalve als je er gewoon tegen aan drukt.

Hele goedkope oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een opgevouwen werkdoekje ertussen of de rekjes iets naar voren halen, dan kan hij lekker uitdampen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een houten lepel tussen het bovenste rek stoppen zodat hij net uit de vaatwasser steekt. De deur komt dan tegen de steel van de lepel aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de rekjes iets naar buiten trekken of iets tussen de deur leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blokje hout tussen de deur ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bierviltje tussen de deur en het apparaat steken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe dat door simpelweg het bovenste rekje iets uit te trekken.