Iemand die een nietpistool van de Hema heeft?

Ik heb een nietpistool van de hema en wil nieuwe nietjes er in doen. Proleem is dat ik "m met geen mogelijkheid openkrijg! Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met recht een NIET pistool dus..

Antwoorden (3)

Ik zou gewoon even teruggaan naar de Hema. Kan zijn dat je er net één hebt die het niet goed doet.

Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb inderdaad een niet-pistool van de Hema en om de lader los te krijgen, moet je deze eerst een stukje indrukken, dan naar beneden duwen en daarna drukt de veer hem er vanzelf uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn vele soorten nietpistolen, volgens mij heeft hema er ook meerdere.

Ik kan je uitleg geven over de nietpistolen die ik ken.

Als je een nietpistool hebt met een losse veer, dan kun je het achter eind indrukken, iets naar beneden duwen nu. En de veer kun je verwijderen.

Als je een niet pistool hebt met een vaste veer slede (deze kan niet van de tacker af) dan druk je de achter kant in, en trekt de slede naar achter. Nu doe je die nietjes aan de voorkant er in (NIET via de achter kant)

en zo moet alles werken. Mocht je aan deze info nog steeds weinig hebben dan graag even de foto van je niet pistool ff toevoegen aan je vraag.

D.m.v. de foto kan ik zien welk model u heeft.