hoeveel kost een schuurdeur en waar haal je die?

4 jaar geleden ben ik in een huurwoning gaan wonen.
heb een overname contract getekend voor een schuur (ze hadden een duivenhok aan de originele schuur vast gemaakt). nu dat was helemaal verrot was toen al. goed ik kon gratis overnemen en vond het een pracht huis. nu ik de schuur in originele staat wil terug brengen en de schuur gesloopt heb kom ik erachter dat de deur aan de onderkant 10 cm afgezaagd is en niet meer in de originele schuur past zonder een gat aan de onderkant te hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

Je huurt de woning, dus zou ik als eerste eens bij de eigenaar informeren of hij/zij een nieuwe deur kunnen plaatsen. Als de kosten voor jezelf zijn zou ik iemand vragen die er verstand van heeft om het goed op te meten en een goede buitendeur kopen bij een bouwmarkt.

Succes..

Mvg, Nick
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rebecca
13 jaar geleden
die schuur heeft ze overgenomen van de vorige bewoners , dan heeft de woningbouw daar niks mee te maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plusje ter compensatie van mijn onterechte min op je antwoord voor rijbewijs BE
heb je al gekeken op Marktplaats of Speurders ...scheelt eenhoop geld vergeleken met nieuwe deur bij Bouwmarkt.

Heb je geen handige kennis o.i.d die er een balkje van 10 cm onder bij aan kan schroeven?? Likje verf erover een klaar . Is nóg goedkoper als nieuwe deur op MP ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de gamma van 10 tot 100 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een sloopbedrijf.
Daar vind je vaak prima deuren voor €10,= of zo.
Lik verf erover en je kan weer jaren vooruit.