niet in grijze tint voor zover ik weet, componex is goed spul, zgn. vloeibaar hout. Dat is voor de doehetzelf wat plamuur bij autoreparatie is. Het is wel heel eenvoudig schilderbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In denk niet voor houtbewerking, echter wel voor metaalbewerking. Wordt veel gebruikt in de auto- industrie.( Weliswaar licht grijs)
Je zou kunnen overwegen bij de lichte plamuur een kleurtje toe te voegen, zodat het donkergrijs wordt....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een goede houten vloerenhandel kun je de plamuur op kleur laten aanmaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hout plamuur, hout vuller, vloeibaar hout etc. zijn altijd vrij neutraal van kleur. De enige reden hiervoor is dat dit zo is, is dat het niet apart, of extra gegrond hoeft te worden. Dus als je tijdens de voorbereidingen om te schilderen ontdekt dat er een stuk(je) of meerdere plaatsen moeten worden opgevuld dat dit niet extra in de grondverf hoeft te worden gezet. Maar na 24 uur drogen gewoon geverft kan worden...