Ik zag bij tell- sell een handzaag met tegengesteld draaiende zaagbladen. Is een dergelijke zaag ook gewoon in de winkel verkrijgbaar ?

En heeft iemand ervaring met een dergelijke zaag. Werkt het echt zo soepel ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgns mij wordt ie op tv aangeboden bij tell sell of zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Kempo, dat staat al in de vraag!!!

Het beste antwoord

Ik zag op de Amerikaanse TV een filmpje over de uitvinder. Hij zaagde er een rauw ei mee door, keurige zaagsnede.
Verder hebben ze het ding laten testen door brandweerlieden, voor het uitzagen van mensen uit auto's. Omdat het apparaat geen terugslag had bij vastlopen vonden ze het een veilig apparaat.
De zaag heeft wel een bredere zaagsnede dan een conventionele cirkelzaag.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Winkelketens willen er nog wel eens op in springen door in één keer een mega order te plaatsen en het product op die manier van de buis te halen...

Funest voor tell-sell e.d. is dat het een product is dat gewoon te bestellen is bij de fabrikant. En in sommige gevallen is het zelfs een marketingtruck van bepaalde grote merken. "Kijk hoe iets aan slaat op tell-sell en gooi het daarna de markt in!" Ik weet uit een betrouwbare bron dat Henkel hier (in beide gevallen) met name in de jaren '90 van heeft geprofiteerd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dat ding zo slecht functioneert, dat geen enkele winkel dat product wil voeren... En dan proberen ze het via Tell-Sell... Er zijn altijd wel mensen die een ander op het woord geloven... En dan supervoordelig, geloof je dat echt?

:-))